Jump to content

Fyns MC Festival 2013


Gæst

Recommended Posts

Hej Starriders

Undskyld at jeg først laver en liste nu, men er lige kommet hjem efter en rigtig god tur til normandiet, selvfølgelig på Buldrebassen.

Indtil videre er vi:

Johnny, torsdag til søndag

Jan 55,

Slante og Dorthe, torsdag til søndag

Jan 303, fredag eller lørdag

Carsten, lørdag til søndag

Skipper, fredag til søndag

Bettina og Henrik, fredag til søndag

Klaus, fredag til søndag

Anders,

Søren Fynbo, fredag til søndag

Fritzi, fredag til søndag

TD og Tullemor, torsdag til søndag

Mig selv, torsdag til søndag

Jane, hun er fri som katten, så hun kommer og går som hun lyster.

 

PLUS mange flere som har sagt til mig at de kommer, men desværre ikke har fået skrevet sig på endnu.

Link to comment
Share on other sites

 SUPER KRISTIAN.HÅBER DA DER ER FLERE DER SKRIVER SIG PÅ.KAN DA OPLYSE DER ER FLERE DER HAR SAGT DE KOM, MEN HAR IKKE SKREVET SIG PÅ.KOM NU UD AF BUSKEN.HVEM FANDEN VIL GÅ GLIP AF FYNS MC FISTIVAL 2013. SLANTE. :ph34r: .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så nærmer tiden sig for årets store MC træf og vores lokale genbrugsstation er ved at bliver tømt for brugbare bore og stole, så der er plads til alle. :D

Vi har ikke lavet en fællestur, men er der nogle der har lyst kan man kører med på den tur som festivalen laver lørdag kl. 09:45.

 

Johnny, du kan få en plads i mit telt. <_<

Link to comment
Share on other sites

VI LAVER NOK EN TUR FREDAG.SOM VI HAVDE SIDSTE ÅR.T.D.OG JEG ER JO STÆRKE I FYNSK.VI KENDER JO ALLE DE SEJE STEDER OVER DER.SÅ HVIS VI KAN HOLDE SPRITTEN UDEN FOR VESTEN OG DET IKKE BLIVER REGN. BLIVER DER NOK EN TUR RUNDT I ODENSE OG OP LAND.SES OVER DER.SLANTE :ph34r: PS.SKULLE HILSE FRA JES.HAN KOMMER FRA FREDAG LIGE OVER MIDDAG.

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo også opvokset på Fyn og de seje steder kunne jeg godt tænke mig at se. :huh:  Der plejer at komme en del sidst på eftermiddagen om fredagen, når de har fri fra arbejde. Så kunne vi lave en fællestur fredag op af formiddagen ville det være fint.

 

På søndag kl. ca. 17 er Fynbo og jeg på Festivalen for at få en god plads og sætte et par små telte op.

På onsdag kl. ca. 17 sætter vi det store partytelt op, lys, havemøbler, sømblok osv. Så kom gerne forbi og giv en hånd med. :P

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Ja ja i to, nu skal det hele jo ikke bare gå op i øl :wub: 

 

Kommer lidt senere på dagen, skal lige have parkeret lastbilen.

 

Hold nu k... hvor jeg er klar :excl: B)  

 

Johnny "Boggie"

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Bare lige for at præcisere ankommer vi allerede i løbet at onsdagen og rejser igen lørdag morgen. Vi skal jo til min søsters bryllup.

Jeg kan se vores telt allerede er ankommet (tusinde tak Kristian og Jane).

Der er så desværre nogle vi ikke når at hilse på, men man kan jo ikke være to steder på en gang.

 

Vi glæder os til at se Jer. Vi er faktisk allerede så småt ved at pakke. Man skal jo løbe ret stærkt for at arbejde en fuld arbejdsuge på 3 dage, så håber vi ikke er helt smadrede onsdag aften.

 

Glade Starhilsner

Henrik og Hun som må adlydes

Ps. Henrik er ikke så meget for de der Starhilsner og jeg synes det er upassende at sende Suzuki-hilsner på dette forum :)

Link to comment
Share on other sites

Gæster Folden 28

Hej med Jer der tager til Fyn.

Må I få et par Super dage, med Star-hygge som vi kender det, Go' tur alle.

Kæmpe klap til Fyn afd. for at lave dette træf til et Star-meet. - Go' weekend.

 

Folden

Link to comment
Share on other sites

Tak for hilsen, Nordland.

Vi har de sidste dage lavet forberedelser til vores fine stand og i morgen kører vi med 2 fyldte biler og trailere til festivalen, så vi bare skal huske motorcykel og pengepung torsdag. ;)

Link to comment
Share on other sites

Så er vores stand sat op. Lidt spændende i kraftig blæst, men vi var 8 mand, med lidt hjælp udefra. :o

Vi har fået en rigtig god plads lige over Ribbensandwichbaren, så alle der går ind og ud af festivalen kommer forbi os. Så til alle jer der bare har tænkt lidt på måske at kigge forbi, KOM OP PÅ CYKEL OG KØR TIL TRÆF I WEEKENDEN.

Vi ses 

Link to comment
Share on other sites

Gæster Jan 303

Tak til Fynsland for en rigtig god stand.

Det var 3 gode dage med gode venner. :D

Det er altid en fornøjelse at være sammen med Starriders.

Vi ses.. ;)

Jan

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Jeg vil også takke for et godt træf i gode star venners selvskab.

 

Og en stor tak til fynsland for det kæmpe benarbejde og de mange timer i har lagt i det.

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

Hej Fyn

 

God opstilling, med plads til alle.

Tak for hjælpen med soveplads og for jeres gode humør.

Johnny og jeg var lidt uheldige med vejret på vej hjem, men fra Vejle kunne vi blive tørret godt igennem.

 

Hilsen Carsten

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...