Jump to content

Fyns MC Festival 2013


Gæst

Recommended Posts

Hej Starriders

Træffet afholdes fra den 15. til den 18. august. Vi har igen i år en standplads hvor vi sætter et stort telt op, så vi har et fælles samlingssted og et sted hvor vi kan vise vores forening frem.

Allerede søndag aften 11. august vil vi sætte telte op i soveområdet, så vi er sikre på at få en god jævn plads, så kom gerne og sæt jeres telte op også.

Bestil billet og se programmet på nedenstående link.

Www.fynsmcfestival.dk

 

Vi ses

Starrider Fynsland

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Det er super Fynsland.

 

Er der så en lille bitte soveplads til en lille bitte ratholder igen i år??? Jeg ligger gerne i midten Kristian ;)

 

Uanset så er jeg på listen fra torsdag igen i år

 

Johnny  

 

 

Link to comment
Share on other sites

HEJ ALLE.VI KOMMER FRA TORSDAG.VI KOMMER OGSÅ OG SÆTTER TELT OP.M.M.SKULLE DER VÆRER BRUG FOR VORES HJÆLP,TIL DET STORER TELT M.M.ER VI DA OGSÅ KLAR DER.SES DORTHE OG SLANTE.P.S.HÅBER VI BLIVER RIGTIG MANGE STARRIDERS I ÅR.SÅ UD AF BUSKEN.OG VIS FLAGET.SLANTE

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja, Johnny. Du tror du kan skubbe mig helt ud i teltdugen, men den plads har jeg allerede valgt. Jane vil ikke sove i telt under festivalen, så jeg deler mit tomands telt med Søren Fynbo, Erland og Stig. Så kun en tåbe ligger sig midt i teltet når det slæng skal i seng midt om natten. Hvem er smart nu, Johnny?

 

Pjat. Jeg har ikke ret meget med spejderne at gøre, så jeg vil ikke spørge dem om jeg kan låne et telt igen. Lad os se, når vi kommer lidt tættere på om der ikke er en plads et sted. Du kunne jo måske også aflevere et telt til Slante, som vi så sætter op søndag, selvfølgelig for lidt fadøl.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Det er forståeligt nok min ven, ville bare høre for nemheds skyld. Det ordner sig nemt...

 

Tre Spørgsmål!

 

1. Burde man ikke overveje køreplader under det telt?

2. Lidt fadøl?

3. Ham der Slante! er der overhovedet nogen der ved hvem det er?  

   (han bliver ved med at finde udenom min "spam")

Link to comment
Share on other sites

Hej Starriders

Vi kommer nok torsdag eller senest fredag. Min søster har valgt at blive gift denne lørdag og jeg skal være vidne, så vi er nødt til at køre til Nordsjælland lørdag morgen.

 

Mvh Henrik og Hun som må adlydes

Link to comment
Share on other sites

Hej Starriders

Vi kommer nok torsdag eller senest fredag. Min søster har valgt at blive gift denne lørdag og jeg skal være vidne, så vi er nødt til at køre til Nordsjælland lørdag morgen.

 

Mvh Henrik og Hun som må adlydes

Link to comment
Share on other sites

Gæster Jørgen Chr 309

Hej.

Jeg har ikke megen tid den week-end da vi er med til at arrangere gadefest her. Måske et kort besøg fredag.

Venlig hilsen og god festival Jørgen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

HEJ ALLE.Kan da oplyse, at de gale fra det jyske køre fra værkstedet i løsning TORSDAG.KL.CA 12,00.Så skulle der være andre der vil med så mød op.Vi samler op på vej over.ses SLANTE

Link to comment
Share on other sites

HEJ.ER DER NOGEN DER HAR STYR PÅ HVOR MANGE STARRIDERS DER KOMMER TIL FYNS MC.?.FORSLAG; KAN VI IKKE LAVE EN LISTE HER, OVER DEM DER KOMMER,OG HVORNÅR I KOMMER.DET GØR DET JO LIDT NEMMER MED TELT PLADS.M.M.SLANTE. :ph34r: .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...