Jump to content

Southsea Party


Gæster manser 86

Recommended Posts

Gæster Johnny 299

Ja det er surt når et godt stykke arbejde går spildt, ikke mindst når det omhandler fest.

 

Håber vi for muligheden en anden gang.

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply
Gæster manser 86

Vi holder noget druk den weekend anyway, så hvis I stadig har lyst til at komme ned og få en lille tår, er I stadig velkomne ;)

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Hmm, druk... jeg ved nu ikke rigtig :rolleyes: det er ikke noget jeg bryder mig om dry.gif

 

Men nu kan man jo ikke altid få det som man vil ;) så hvis vejret er rimeligt.............

 

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Gæster manser 86

Til Johnny, Fritz og Erland B)

 

Undskyld at jeg ikke har tilbageført jeres dadler endnu, men jeg har haft lidt knold med min netbank :(

Jeg vil lige høre, om der er no'en af jer der kommer i weekenden alligevel, da vi holder en lille fest istedet, og I er naturligvis velkomne :)

 

Hvis I kommer, kan I få knasterne i hånden - ellers skal jeg nok se at få dem overført - sorry :(

 

Vi har lokalerne under alle omstændighederne, og nu er jeg jo ikke typen, der lader chancen for en lille tår med gode mennesker glide fra mig ;)

 

Hvis der er andre, der skulle få lyst til at kigge forbi, er I naturligvis osse velkomne - det er gratis at deltage, og vi har drikkevarer til fornuftige priser ;)

 

Forplejningen bli'r nok noget mafialagkage, grill eller lignende - vi spiller den lidt på gehør ;)

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser 86

Vi er lige i gang med at snakke om det.

Hvis vejret bliver helt til grin.... hvor stor må ''bilen'' være?

 

 

Hvis du kommer i en bus, finder vi sgu' osse plads til den ;)

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Det ser ud til at blive Erland, Fritzi og mig B)

 

Vi lander engang lørdag eftermiddag (utvivlsomt meget dehydrerede)dry.gif

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

Gæster Erland 259

Tak for en fed weekend, vores dehydrering tror jeg vi fik styr på.

Bortset fra 20 dråber vand da vi kørte derover har vi kørt i tørvejr hele weekenden og masser af varme , man kunne næsten gå hen og få melidenhed med dem som tog bilen.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Herfra skal der også lyde en tak for en fed weekend, både til manser men også til klaus for et kanon besøg på et rigtig fedt værtshus B)

 

johnny

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...