Jump to content

Southsea Party


Gæster manser 86

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply
Gæster Johnny 299

Så er der sendt lidt guld din vej så skriv du bare mig for en køje.

 

Er sku spændt på det musikalske B)

 

Ses

Johnny

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Gæster Thomas 91

Hej Manser rolleyes.gif

 

Desværre ved vi ikke endnu om vi kan komme sad.gif

Du får en melding inden ugen er omme, hvis det er ok ?unsure.gif

Tulle og T.D

 

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser 86

Hej Manser rolleyes.gif

 

Desværre ved vi ikke endnu om vi kan komme sad.gif

Du får en melding inden ugen er omme, hvis det er ok ?unsure.gif

Tulle og T.D

 

 

 

Jeg ta'r 2 uger til Thailand onsdag morgen, så jeg er nødt til at vide noget i morgen, da vi er nødt til at aflyse bandet, hvis der ikke kommer nok tilmeldinger ;)

 

Festen finder sted aligevel, men til en billigere entré

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser 86

Jeg har fået lov af bandet til at udskyde den endelige melding til den 18. juli

 

SÅ KOM UD AF BUSKEN VENNER!!!!

 

Ny tilmeldingsfrist 18. juli!

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Jeg har lavet et forslag til turen med konsulent bistand fra Erland ang. fyn.

Udgangspunkt værkstedet i løsning (Shh, slante ved det ikke) over burger King i fredericia, rute 161 til vissenbjerg. Erland tager over til Nyborg. Over storebælt, igennem korsør, skælskør, næstved, vordingborg over guldborgsund til toreby.

Jeg forestiller mig afgang fredag formiddag men meld bare ud hvad der passer bedst.

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lavet et forslag til turen med konsulent bistand fra Erland ang. fyn.

Udgangspunkt værkstedet i løsning (Shh, slante ved det ikke) over burger King i fredericia, rute 161 til vissenbjerg. Erland tager over til Nyborg. Over storebælt, igennem korsør, skælskør, næstved, vordingborg over guldborgsund til toreby.

Jeg forestiller mig afgang fredag formiddag men meld bare ud hvad der passer bedst.

 

Johnny

 

Bare lige for at spille Klogeåge: Guldborgsund er et sund eller en Kommune ikke en by eller ø :) Toreby ligger i Guldborgsund Kommune ;). Men I kan enten køre gennem Guldborg (toppen af Falster til Lolland) eller Nykøbing F. til Toreby. Vi vil gerne komme og hente Jer et sted - det kunne være super hyggeligt - hvis vi altså er kommet hjem fra den store og farlige Jyllandstur. Måske skal vi følges!

 

Vores (min kæreste Henrik og min) plan er at starte torsdag den 19. juli fra Idestrup (Sydfalster) kører til Frederecia og spise jyske-håndmadder hos Kokken - for derefter at køre til Ikast og overnatte hos Shorty og Flyver (tidligere Starriders). Næste dag går turen til Skagen til Træf på Toppen, hvor vi håber at møde en masse Starriders :D. Efter træffet er eneste sikre destination og tidspunkt weekenden efter i Rødekro til Duetræf. Der var jeg med for 2 år siden og det var et lille og godt træf. Så er det Sydhavsøerne weekenden efter og måske skal vi følges derover - vi kender vejen og jeg har fået GPS, så vi også kan køre lige over Fyn :D. Vi glæder os som små børn og Nå ja Manser vi kommer selvfølgelig også :)

 

 

Med ønske om en dejlig ferie med masser af godt vejr og ikke så meget regnvejr

 

Hun som må adlydes

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Hej frk. ''k'' ;)

 

Tak for info men min faglige stolthed byder mig at tage til genmæle.

 

Den med sundet havde jeg luret, deraf navnet <_<

Uden at være lokalkendt mener jeg bestemt der er bygget en bro over samme, derfor ''køre over''.

 

Og som du nævner, kører man til venstre mod nykøbing syd for guldborg og kører x antal km og drejer til højre som foreslog så rammer man.... helt godt :D

 

Den korte forklaring var mest for at give en ide om ruten men hvorom alting er så kunne det da være kanon hvis vi kun få det til at passe med noget følgeskab B)

 

Johnny

Ratholder, uden gps.

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser 86

Der synes ikke at vaere den store interesse for projektet, saa hvis der ikke er flere tilmeldinger i morgen, vil jeg revurdere situationen.

 

Jeg vender tilbage med nyt, naar jeg er tilbage i DK

Link to comment
Share on other sites

ØV, det var sgi da ærgeligt. Havde ellers glædet mig til denne tur/fest.

Husker tydeligt sidste gang som var helt forrygende.

 

Også ærgeligt med det arbejde du havde lagt i det Manser..

 

Fritzi

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...