Jump to content

Fyens MC Festival


Gæst

Recommended Posts

Hej STARRIDERS

Super med flere tilmeldinger, men der er masser af pladser endnu.:D

 

Nu har vi vores stand på plads. Den bliver 7m bred og 6m dyb og kommer til at ligge i den første gade til venstre når man kommer ind af indgangen, markeret med gult (boder) på kortet. Der bliver opstillet et partytelt på 3x7m bagerst på standen, så der foran kan stå cykler og vores nye bling bling stand. I teltet bliver der plads til borde og stole, og sikkert en sofa.

Teltet skal stilles op onsdag eftermiddag/aften og torsdag formiddag kan vi stille resten op. De har godt nok vagter på om natten, men det er nok bedst ikke at have for meget af værdi på pladsen om natten.

Hertil kommer at vi skal have standen bemandet under hele festivalen, så meld meget gerne ind med tidspunkter hvor DU ønsker at tage et nab med. Jeg laver så en bemandingsplan der også kommer op i teltet.

Festivalen starter torsdag kl. 12 og sidste mand flytter standen ind i teltet for natten.

 

Vedr. teltplads er det først til mølle, men vi må starte med at sætte telte op allerede tirsdag. Jeg har skaffet 2 stk. 6 mands telte fra vores lokale spejdere, så ønsker du/I en plads bliver de sat op. Selvfølgelig kun hvis de bliver fyldt.

Vi vil tage en plads i det område der er markeret med rødt. Det er tættest på vores stand, toilet og morgenbadet. Vi sætter et Starriderflag op så dem der kommer fredag/lørdag kan finde det.

 

.pdf"]http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/11089/25/OVERSIGTSPLAN2011_Layout1_(1)[2].pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Det er da en dårlig undskyldning. Jeg tager en trillebør med til ham og når vi ikke kan finde flere fylde mennesker der gider at køre tur med ham, kan han få job som teltvagt.;)

God bedring

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Nu er jeg jo ikke den der drikker så hvis ikke det er et krav at man er ''fyld'' :D

Melder jeg mig helt sikkert for nogle ture hvis det betyder at vi for jer med.

 

God bedring Palle

 

Pas nu godt på ham Hanne

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian

 

Jeg vil gerne have en plads i spejderteltet. Er der bund i sådan et ??

 

Kommer først lørdag formiddag som meldt ud tidligere, mit tlf nr. er 22826284, hvis der bliver brug for det.

 

Hilsen Carsten

Østkysten

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian,

 

Jeg melder mig gerne til at hjælpe ved standen..

Hvornår regner vi med at standen skal være bemandet. kl.slæt fra og til ??

 

Jeg satser på at komme Torsdag eftermiddag/aften

 

Fritzi

Link to comment
Share on other sites

B) VIL DA LIGE SIGE, TIL ALLE DE NYE MEDLÆMMER DER VÆLTER IND I STARRIDERS FOR TIDEN ,FYNSFESTSTIVALET ER ET SUPER STED OG MØDES OG HILSE PÅ ALLE DE ANDRE STARRIDERS.SÅ VÆR IKKE BANGE FOR AT TILMÆLDLE JER DE GAMLE ROTTER SKAL NOK TA PÆNT IMOD JER .HÅBER VI BLIVER MANGE I ODENSE. SLANTE :P
Link to comment
Share on other sites

Gæster mugge 199

mugge skal nok også hjælpe når han lander

på heksen ved ikke lige hvornår men torsdag

på et eller andet tidspunkt

vi ses mugge/ og

Link to comment
Share on other sites

Gæster Jan 303

Jeg kommer til Odense fredag og lørdag. Hvis der er andre som ruller fra sjælland fredag formiddag kan vi følges.

 

Jan

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Vil ikke afvise at jeg er noget fristet af at komme torsdag eftermiddag B)

 

Fritzi og Mugge :excl:

Skulle vi se om vi kunne få det til at passe sammen torsdag eftermiddag?

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

SUPER JOHNNY.SÅ DET PÅ PLADS.GÅR UD FRA AT SØREN FYNBO LAVER ALT FOR ARBEJDE PÅ FYN.VI MØDES PÅ VÆRKSTEDET I LØSNING TORSDAG.MORGEN/FORMIDDAG,FOR AT KØRE SÅ MANGE SOM MULIGT MOD FYN TORSDAG. SLANTE B)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Jeg kommer til Odense fredag og lørdag. Hvis der er andre som ruller fra sjælland fredag formiddag kan vi følges.

 

Jan

Hej Jan

 

Jeg har talt med nogle af de andre om at køre til Knudshoved og følges med dig til odense, det var der go' stemning for B)

 

Hvis det har interesse kan du bare melde ud hvornår du regner med at være der så vi kan ud af ''hegnet'' :blink:

 

Johnny

Link to comment
Share on other sites

Hej Festgale Starriders

Så er det vist tid til en opdatering.

Et styk spejdertelt, sikkert nok med bund, til Mugge, Søren Fynbo, Carsten, Slante, Pitt og Johnny. Det skulle være til 8 personer så der er plads til lidt bagage.

Fyns afd. sætter en del telte op mandag eller tirsdag, så vi får en god plads. Partyteltet på vores stand sættes sikkert op onsdag aften eller torsdag morgen. Vores nye stand samt borde og stole sættes op torsdag formiddag.

 

Tilmeldte:

Hun som må adlydes

Henrik

Mugge

Slante

Skipper

Johnny

Carsten

Fritzi

Tullemor

TD

Jan 55

Bruce

Jan 303

Kokken

Pitt

Søren Fynbo

Erik Dewa

Erland

Heidi

Jane

Link to comment
Share on other sites

SUPER KRISTIAN.VI KØRE FRA VÆRKSTEDET I LØSNING TORSDAG LIGE OVER MIDDAG..LIGE PT BLIVER VI MUGGE-PITT-JOHNNY-FRITZ-SLANTE.MEN SKULLE DER VÆRE FLERE DER GERNE VIL KØRE MED,SÅ SKRIV JER PÅ,NU FLERE NU BEDRE.HÅBER DA STADIG PÅ AT DER ER LIDT FLERE DER KOMMER TIL ODENSE,KUNNE DA VÆRE KANONT, HVIS VI BLEV RIGTIGT MANGE STARRIDERS FOLK.SES SLANTE B)

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

Hej Kristian rolleyes.gif

Gi mig lige en melding , hvornår i tager til Fyns

og stiller telte op ? Mandag eller tirsdag ?

Vi kommer og hjælper wink.gif

 

Tulle og T.D cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det bliver mandag den 13. kl. 18 at vi sætter telte op. I stedet for et spejdertelt har jeg fået fat i et stort iglotelt med to sovekabiner. Dem vælger jeg nok ikke at sætte i, så vi indgår at der er nogle der vågner ovenpå sovekabinen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...