Jump to content

Fyens MC Festival


Gæst

Recommended Posts

Hej Allesammen

I fredags var samtlige fynske medlemmer med påhæng samlet og vi blev enige om at gøre årets MC Festival til en Starriderweekend der er værd at deltage i. :D:lol:;):PB)

Det var ikke helt enstemmigt, da der var rigtig mange forslag til andre typer weekendtræf, så det kan være at det bliver noget helt andet til næste år. Vores største bekrymring er, at vi bliver spredt ud over hele festivalen og vi derved mister det, at vi kun er os Starriders samlet.

Men det var der også en del forslag til at ændre, så der kommer flere events på vores plads i løbet af weekenden. Vi vil gerne reservere en fælles plads til alle der tilmelder sig, så vi kan opstille borde, bænke og overdækning (mod kraftig solskin) med vores telte rundt om.

Der kommer mere info om weekenden der altså starter om torsdagen, så tilmeld dig venligst hurtigst muligt.

 

http://www.fynsmcfestival.dk/

 

Af erfaring bliver man klog. Sidste år havde vi planlagt at holde Fynstræffet på MC Campen lige uden for Ringe, men da der kun var 10-12 tilmeldte valgte vi at flytte det hjem til Jane og jeg privat. De sidste 2 uger før træffet kom der så 13-15 ekstra tilmeldinger og det var rigtig dejligt, men den går ikke denne gang, hvis du ønsker plads i Starriderlejren.:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

:D Hej Kristian og Jane

 

Jeg har tilføjet træffet i min kalender! Dette træf vil jeg bare ikke gå glip af. Jeg forsøgte oven i købet at købe billet nu - men de er ikke helt klar med billetter endnu :blush:.

 

 

Glæder mig allerede - hvilket må siges at være i rigtig god tid :D.

 

Kærlig hilsen

Hun som må adlydes.

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser

:D Hej Kristian og Jane

 

Jeg har tilføjet træffet i min kalender! Dette træf vil jeg bare ikke gå glip af. Jeg forsøgte oven i købet at købe billet nu - men de er ikke helt klar med billetter endnu :blush:.

 

 

Glæder mig allerede - hvilket må siges at være i rigtig god tid :D.

 

Kærlig hilsen

Hun som må adlydes.

 

 

Du har ungerne i den weekend :D

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser

det var dem jeg tænkte på.. :rolleyes:

 

husk flue smækker :blush:

 

Jeg er, vanen tro, i Irland omkring d. 20. august - Phil Lynott's (forsanger og bassist fra Thin Lizzy) fødselsdag :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Med den årlige weekend på Djursland campen vel overstået, er der KUN 2 måneder til den næste store STARFEST.:D

Jeg har fået tilbagemelding fra mange af jer, at I kommer til Fyns MC-Festival i år, så skriv jer meget gerne på tråden.

 

Indtil videre er vi:B)

Jan 55

Mugge

Hun som må adlydes og kæreste

T.D og Tullemor

Fritzi

Carsten

Boggie

Erland og Heidi

Erik DEWA

 

Vi gør alt hvad vi kan for at få en plads hvor vi kan samles, så meld jer venligst til asap. så vi kan se hvor stor plads vi har brug for.

Link to comment
Share on other sites

Super drenge, undskyld at jeg ikke fik jer med på listen.

 

Jan 55

Mugge

Hun som må adlydes og kæreste

T.D og Tullemor

Fritzi

Carsten

Johnny

Erland og Heidi

Erik DEWA

Skipper

Slante

 

Sådan

Link to comment
Share on other sites

:DPS. Håber der er plads til alle vores venskabs klubber i lejeren :D

 

:D Er du blå, rød eller gul så elsker vi sku vores venner og deres biks :D

 

:D Fed festival til alle :D

 

:D Jeg stiller mig gerne til rådighed for fyn afd. ved vores bod :D

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

 

Så er der købt to billetter! Vi satser på at komme torsdag aften eller fredag formiddag - alt efter vejret og arbejdet.

 

 

Med venlig hilsen

 

Hun som må adlydes og Henrik :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...