Jump to content

Jyllandsringen TT - Classic..


Klaus 130

Recommended Posts

Hej SR.

 

Så er der igen ræs på Jyllandsringen,- og vi er som vanen tro inviteret med, sammen med vores stand..

 

Det drejer sig om weekenden d 12 - 13 september,- som udgangspunkt er vi booket ind lørdag, men arrangøren vil meget gerne have os begge dage, men det kræver selvfølgelig lidt tilslutning til dette.

Vi har fået sammen plads som de andre år,- lige indenfor porten, det gør det vældig nemt at få folk i snak..

Det plejer at være en hyggelig dag, med masser af aktivitet omkring standen, de andre år har vi også fået en del nye i Klubben,- altid dejligt med en Star'-snak med ligesindet.  

 

Jeg mangler lige det sidste fra arrangør, men har dog lavet en god deal med ham mht. standplads og billetter,- mere om dette når vi har et lille overblik på deltagere..

 

Der er gratis camping på pladsen, og mad til fornuftige penge, desuden musik og dans i teltet fredag og lørdag aften..

 

http://www.classic-tt.dk/images/flyer2015_c.pdf

 

 

Hilsen Klaus 130

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

UPDATE...

 

Sidste nyt til på lørdag..

 

Standen er på plads fra ca. 8.30, og stadig lige inden for porten..

 

Jeg har lavet en aftale med arrangøren, således at entre'en for alle som kommer forbi,- er 80kr pr snude, som så afregnes med mig..

 

Dette er blot for at alle får en billig indgang, da jeg ikke ved hvor mange som dukker op - istedet for at bede om billetter vi ikke udnytter..

 

Normalpris 160kr - dælme billigt for at se noget superræs og få masser af mc - hygge..

 

Vi ses...

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

Hej SR..

 

Lige en update på dagen.

Vi fik ikke det store ud af dagen mht. nye medlemmer. 

Men trods vand og meget magert besøgstal generelt, havdevi en hyggelig dag, med besøg fra Skagen i nord, til Haderslev i syd..

Tak til alle fremmødte,- vi viste flaget og vores flotte maskiner frem - det blev ihvertfald debatteret vældigt i "baren" overfor...

 

hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...