Jump to content

HARTCEN TUREN I UGE 19


Gæster mugge 199

Recommended Posts

Gæster mugge 199

Så er der tid til at komme på banen med lidt godt omkring fælles turen til HARTCEN I UGE 19 har vi en fælles tur til hotel mc hamonien i HARTCEN

Det ser rigtig godt ud 12 starraders

Deltager pt

Erland. HEJDI

Klaus. Mætte

Kristian Jane

Fritsi

Bo

Carsten

Jan

Mugge

FORMANDEN. (Klaus)

OG SOM ALTID ER DER LAGT OP TOTAL HYGGE

 

STAR hilsen. Mugge199. ( der må gerne komme gode imput HER )

Link to comment
Share on other sites

Hej Mugge - du glemmer da helt Boris - Banden,- de vildeste, styggeste og bad ass gutter siden John Wayne var en bette knægt... :ph34r:

 

Vil gerne lige præcisere en ting,- Jeg er IKKE SR FORMAND på denne tur...

Jeg kører som et medlem af Boris-Banden, vi er 10 vilde knægte som tager denne tur hvert år,- nu for 5' gang. 

Der køres ikke på cruisekontrol, men for fuld hane og jow da - en Star kan godt tæve de der sportsmaskiner i svingene..

Forøvrigt det bedste kørekursus som kan købes for penge, efter en uge i de bjerge, kører man hjem igen med et smil på læben, og sidetasken slæbende hen af asfalten - fuld tanket med selvtillid...

 

Blot til info for andre SR ,- det må ikke opfattes som en lukket Klubtur,- det bliver det måske på sigt, men det kræver ihvertfald noget planlægning forud..

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

Gæster mugge 199

ups viste ikke lige hvad jeg skulle skrive omkring boris-banden håber ikke det gør noget de er seje og (DE SKAL JO OGSÅ KUN SE PÅ BAGLYS SMILER )

HUSK  HUSK  HUSK vil gerne ha noget imput

har et forslag  XXXL resturangen ca 10/15 km væk kanon oplevelse

STARhilsen  mugge 199

Link to comment
Share on other sites

Helt okay Mugge,- det var også kun for at tage den nu på forhånd,- ikke for at være negativ eller på tværs på nogen måde,- jeg vil bare ikke have 2 kasketter på dernede..

Vi går mange år tilbage sammen og er en totalt sammenkørt flok som ikke går på museum, drikker te og plukker blomster - vi kører bare...

 

Og nix bix Mugge - selv dit forlys vil være væk fra spejlet....

Skulle forøvrigt hilse fra alle Drengene - det bliver sgu høk'ligt på terrassen...

 

Ps. et lille gratis råd på forhånd til de friske,- man kan sagtens være forberedt hjemmefra - en nem øvelse består blot i, når der køres på vores veje, og hvor der er røde pile som viser et skarpt sving,- så ganges der med 2,- så passer det meget godt i skarphed på svinget dernede, istedet for at panikke inde i svinget,- gør det til en vane med vores typer maskiner,- gear mindst 1 gear ned før svinget og hold omdrejningerne oppe, hvis svinget alligevel er skarpere end forventet, så hold gassen og læg maskinen ned til midt i svinget - derefter fuld hane på en tænkt linie, og den sejler flot igennem....

Kan kun sige det virker, også herhjemme - øvelse gør mester...

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

Gæster Klaus 310

Det bliver en fed tur, ud og køre nogle ture, masser af hygge, samvær, fadbamser og sidst men ikke mindst wienerschnitzel mit alles.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Gæster mugge 199

HEJ starraders piger/drenge Nu må det godt se at blive FÅRÅR og godt vær så man kan komme ud og få støvet køretøjer af inden

Vi er en flok starraders der har sat os stevne på tur til HARTCEN I UGE 19

vi mødes med BORIS BANDEN til sjosjal hygge og en gov løvn

Og hvis alt går efter planen en fælles tur

Ellers køre STAR cyklerne på tur i det dejli HARTCEN

SÅ VIT JEG VED ER VI 11 STARRADERS DER TAR DER NED TIL HARMONIEN ET MC BIKER HOTEL

ET RIGTIG FINT STED MED ALT HVAD EN BIKER KAN ØNSKE SIG

Jeg glæder mig til turen i venners lag

STARHILSEN. mugge199

PS meld ind dem der skal med. Ses

Link to comment
Share on other sites

Güte heute leute

Bier von fas, svein von grill und schöne madschen.

Skal lige have skiftet bagdækket og samlet det hele igen, så er jeg klar

Link to comment
Share on other sites

Jeps - mæ' og Star'en er os' helt klar, hun er strammet helt op til sjov i bakkerne - Goslar melder 15 grader og sol lige pt,- 20 grader til næste uge...

Vi glæder os da...

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

Gæster mugge 199

HAR HØRE EN FUGL SYNGE AT DER TO MERE DER SKAL MED. ??? Hvad med nogle navne HR 256

Da det er lagt ud som en klup tur

Og nu kan det jo snart blive uge 19 og afsted til et pa fede hygge dage i venners lag i KLUPEN

Link to comment
Share on other sites

Hej SR

 

Blot til info,- det store tyske morgenbord mit alles, kan indtages hos Steakhytten ved Scandinavian Park for den nette sum af 80 dkr pr næse :D

Åbner kl. 7.00 og bordet er dækket indtil kl, 11.00 ,- regel nr. 1 - gå aldrig sulten hjemmefra... :P

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

Gæster mugge 199

Sidste nyt omkring HARTCEN i uge 19

 

Klaus Formand og Boris-banden. Søndag uge 18

Erland og Heidi Mandag uge 19

Bo. Fritz Carsten jan mugge tirsdag uge 19 (hyggedal. Rasteplas kl 10 )

Klaus mætte cristian Jane Onsdag uge 19

Cristian Bror og kæreste torsdag. Uge 19

 

HÅBER JEG HAR ALLE MED VI SES I HARTCEN PÅ HOTEL

MC HAMINIEN. TIL TOTAL FED STARRADERS HYGGE. VI SES

STARhilsen. mugge 199

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...