Jump to content

træf 2012


Gæster Folden 28

Recommended Posts

Gæster Folden

Hej Alle.

Ja træf 2012 - det er lidt tidligt at tænke på, men det gør jeg nu alligevel.:rolleyes:

Jeg tror at det kunne være godt om vi valgte et træf i løbet af sommeren, hvor man med garanti kunne finde nogle Starriders at være sammen med, og i den forbindelse vil jeg foreslå Fyn MC, ikke fordi jeg har været der for det har jeg ikke, men geografisk ligger det rigtig godt, der er mulighed for at alle kan komme dertil inden for en rimelig distance.

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jeres mening om dette, evt. efter Fyns MC træf i år og bedre hvis der er en af Jer der skal dertil i år, kunne høre om Vi kune lave en såkaldt større lejr på Træffet.B)

Link to comment
Share on other sites

Gæster Carlos

Hej Folden.

 

God ide` med nogle faste årlige arrangementer / træf hvor Starriders gør en ekstra indsats med lejr, flag og vimpler.

Vi er jo også nødt til at vise ansigt / promotion hvis vi vil have flere medlemmer i STARRIDERS.

 

Jeg har bla. på tidligere Starriders GF foreslået at vi nedsatte et Tur-udvalg, og ligeledes nævnte Kristian det også på dette år`s GF i Skagen.

 

Hvis STARRIDERS er interesseret i et Tour udvalg, så er jeg den første som melder sig til Udvalget.

Jeg har på fornemmelsen at Kristian også er stærkt interesseret i at være med i et Tur udvalg, men jeg kan selvfølgelig af gode årsager ikke tale på hans vegne.

 

FYN`s MC festival er helt sikkert et oplagt sted.

 

Tur-udvalget kunne udvælge et par sidestillende andre træf / arrangementer,

Evt. kunne vi ved næste GF 2012 vedtage hvilke få træf / arrangementer, som STARRIDERS vil satse på og gøre en ekstra indsats på

Mht. promotion og godt kammeratskab.

 

Carlos

Link to comment
Share on other sites

Helt enig og jeg vil gerne være med i tur-udvalget.

Fyn rundt og Fyns MC-festival ligger meget tæt på hinanden og det er oplagt at kombinere de to til næste år. Måske vi kunne starte om torsdagen og så Starrider fællestur om fredagen. Det er nemmere for os fynboer at planlægge da der er mad, toiletter, bad, bar, live musik, teltplads osv. men det dårlige er at vi meget nemt bliver spredt ud over pladsen og derfor kræver det noget kun for os Starriders. Der blev tidligere nævnt noget om at køre penge ind til børn, det kunne også være en mulighed.

Det jeg nævnte på generalforsamlingen var at vi SKAL have en kalender med de forskellige træf tidligt i foråret så ALLE kan planlægge feriedage, weekendvagter og børnepasning i god tid.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Folden

Hej Kristian og Carlos.

Det lyder rigtig godt at I vil kigge lidt på dette, jeg tror at det vil gavne kammeratskabet i klubben.

Lad os tage en snak om det evt. i Belgien over en "lille" øl.:rolleyes:

 

Det lyder rigtig godt Kristian.

 

Lad os tage en snak med ( formanden ) Folden.

 

Carlos

Link to comment
Share on other sites

Gæster Carlos

Hej Folden.

 

Jeg kontakter Kristian inden vi kører til Belgien.

Så får vi en snak over en "LILLE" øl i Belgien. :)

 

Carlos.

 

PS:.. her følger vejrudsigten på turen til Belgien

 

 

 

post-18-0-06945000-1311573523_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...