Jump to content

Banedag.


Gæster Thomas 91

Recommended Posts

Gæster Thomas 91

                           Hej Klaus. :)

 

        Kunne være fint med en "Bane dag",

 

 

          den er Tulle og jeg med på .. :D

 

 

                            T.D

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med noget respons på emnet,- og så hurtigt endda ;)

Jeg arbejder lidt videre med projektet,- og forhåbentlig får vi det sat i gang - personligt mener jeg jo helt bestemt, at jeg er et med maskinen og total uovervindelig,- men mon ikke Karsten Kørelærer kan finde nogle huller i den teori.. :P

En helt oplagt mulighed for os alle, at lære noget teknik, men også lære af hinanden, blot ved at se andres måder at køre cruiser på - noget som jeg ved virker 100% - også i praksis..

Bonus runden vil da også være, at få en fed dag sammen... :D

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hej SR.

 

UPDATE på dette projekt,- det lever stadig i bedste velgående, mangler blot en bekræftelse fra udbvder af dette kursus mht. dato- vender tilbage straks når dette er på plads.

Tænker jeg laver en helt ny tråd med en tilmeldingsliste i Forum..

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hej SR.

 

Bane - dagen ser desværre pt ud til at være lagt på is.

Jeg har af flere omgange været i kontakt med udbyderen af dette kursus, og er faktisk ikke blevet klogere, han skal lige checke kalenderen, have sin bror med som hjælp og så er der kun plads til nogle få stykker af gangen..

Derfor vil jeg ikke lige nu ihvertfald, bruge mere krudt på den sag, nok er det en fin pris, men det er åbenbart også bøvlet.

Alternativet er jo et af de mange andre kurser, men til en langt højere pris, og så kan vi ikke være os selv - ærgeligt nok...

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Jørgen - kan kun give dig ret, - er selv noget frustreret over, at en køreskole udbyder disse kurser på nettet, de skriver endda at ved mere end 3 laver de gerne et kursus på egen bane,- men de samme folk er komplet umulig at lave nogen form for aftale med - meget mærkeligt...

 

Hilsen Klaus 130

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...