Jump to content

FYNS MC FESTIVAL


Gæst

Recommended Posts

Hej alle Starriders

Så er det vist på tide at få lavet en tråd med tilmelding til årets Mc Festival. Jeg ved der er flere der allerede har købt billet og til dem der endnu ikke har købt, kan den købes på nedenstående link.

Vi laver det igen med et telt på pladsen, hvor vi kan samles om vores stand. Vi vil forsøge at reservere et område til vores sovetelte i samme område hvor vi sov sidste år, for det er tæt på pladsen, bad og toilet. Så meld meget gerne ind med hvornår I kommer og hvor længe I bliver.

 

http://www.fynsmcfestival.dk/

 

Håber vi ser mange af jer på Fynsland.

Fyns afd.

Link to comment
Share on other sites

Hej Starriders

Fyns MC Festival har desværre ændret deres regler så vi ikke længere har mulighed for at få en stand på pladsen mod betaling. Alle de andre klubber der er repræsenteret på festivalen arbejder for deres plads og det mener de også at vi skal gøre. De timer afregnes så med armbånd og øl-billetter, samt en gratis stand, hvilket jo er fint nok. MEN, timerne kan ligge før, under og efter festivalen, så jeg kan godt regne ud at vi så er nogle få medlemmer på Fyn der kommer til at arbejde alle timerne og det har jeg sagt nej til.

Tilslutningen er heller ikke så stor i år, ca. 10 medlemmer, så der bliver desværre ikke en stand på årets festival.

Det er også lidt amatøragtigt at melde ud så sent, når jeg har bestilt vores sædvanlige plads for længe siden. Så det er nok bedre at bruge noget krudt på Jyllands ringen i stedet for.

 

Selvfølgelig kommer vi på festivalen, der er jo stadig god musik og kolde fadøl. Ses

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

                                 Hej Kristian. :)

 

         Du har ret, Fyns kunne god havde meldt ud lidt før.

                   Det er ok og satse et andet sted.

                                     T.D

 

           .        

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hejsa Starriders

Vi slår telte op onsdag eller torsdag, så vi er klar til at give den gas fredag aften. Ud fra de tilbagemeldinger jeg har fået bliver vi 10 - 12 personer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...