Jump to content

CUSTOMBIKE 2O14.5-7.DECEMBER.BAD SALZUFLEN.


Slante 286

Recommended Posts

HEJ ALLE.Der skal med på turen.Så er der betalt for Hotel .m.m.Det bliver 530 kr pr.mand.De udgifter der kommer ud over for turen,er kørsel ned og hjem.Ca.50 Euro pr.mand.Som vi betaler under turen, Til dem der skal køre.Indgang Ca.12 Euro.Middagsmad og Aftensmad .m.m.Står man selv for.De 530 kr skal indbetales på konto .1685.3225431921 .Middelfart sparekasse.Senenst 3-11-2014.Husk at skrive navn på indbetaling.DER KOMMER MERE OM AFGANG .M.M.EFTER INDBETALING. Dorthe og Slante.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
Gæster Kjær#323

Hej I 2 mønten er på vej :ph34r:

Jeg kommer direkte fra kursus, slipper fri i Helsinge, Nordsjælland omkring kl. 14/15, hvad tid og fra hvor køres der ? eller skal jeg regner med at køre selv ? jeg køre over Fyn - Jylland, i en VW-UP ;), og regner med at kunne være fremme fredag aften omkring kl. 2200/2300, er der en der vil med er det fint for mig :D

 

#323 Jørgen

Link to comment
Share on other sites

Gæster Kjær#323

Hej Slante kan jeg komme med bussen hjem ? så kan jeg snuppe en flyver til Hannover, så er jeg lidt tidligere der nede og er ikke helt bombet efter 750 km på landevejen ?

Link to comment
Share on other sites

Gæster Kjær#323

Så er diverse billetter booket, ankommer til Herford kl. 18,31 på Gleis 6 og snupper så  en vogn til hotellet, jeg regner med at være fremme omkring kl. 19,30   :D

Link to comment
Share on other sites

HEJ ALLE DER SKAL MED PÅ TUREN.Kan ikke lide mælde ind ,hvem der kommer torsdag og skal havde overnatning.Da vi lige skal havde styr på sove pladser m.m.Kan da oplyse at torsdag aften står på BIKER FILM AF DE SEJE +HYGGE.M.M.Vi forventer at vi køre fra løsning omkring kl 8,00 Fredag morgen.ses Dorthe-Slante.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...