Jump to content

Forever2wheels


Gæst

Recommended Posts

Hej Alle sammen

Så har jeg fået invitation til Forever2Wheels den 1. februar 2014 kl. 9-17.

http://www.forever2wheels.dk/

 

Sidste år havde vi desværre kun én cykel med, så jeg vil meget gerne have tilkendegivelse fra nogle af jer der vil udstille cykler. Jeg kan sikkert skaffe en lukket trailer, men der er kun plads til 2 cykler.

Dem af jer der har planer om at komme forbi må også meget gerne melde ind. Jeg tager vores stand med, så meld ind alle I arbejdsliderlige Starriders så vi kan få en rigtig flot stand sat op og selvfølgelig endnu en god STARRIDERDAG. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian.Dorthe og mig kommer og hjælper med standen.m.m.Du siger bare til.Kan desvære ikke havde nogel af Bikene med, som det ser ud lige pt,da jeg forventer de først stå klar hen i marts.Men skulle det ænder sig har jeg en med,men vender lige tilbage med det.MEN VIL DA GERNE OPFORDER ANDRE TIL, AT UDSTILLE DERES BIKE,KUNNE JO VÆRE SJOVT,MED EN 5/6 STYKKER.SES DER SLANTE :ph34r: .

Link to comment
Share on other sites

Super.

Jeg har talt med Erik Wrang. Klaus og Søren Fynbo, og vi pakker trailer med 2 cykler og vores stand fredag aften så vi kan komme af sted kl. 7 lørdag morgen. Så vi er på messen ved 8 tiden og tømmer trailer og biler, så er der nogle lokale Starriders der vil udstille deres cykler sender vi 2 mand med trailer rundt for at hente dem. (Husk, jeg ved hvor I bor, så hvis I ikke selv melder ind bliver I ringet op.  :P  )

Hvem sørger for at der er smurte rundstykker kl. ca. 9?

Jeg tager kaffe og kaffemaskine med.

Hvem tager kage med, så vi har lidt til os selv og til de gæster der kommer i løbet af dagen?

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

                                       Hej Dorthe og Slante :) 

                      Ser frem til og se " TWINS " på messen.

                                               T.D 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Alle sammen.

Som det ser ud lige nu er det lidt besværligt at få hentet Johnnys cykel, når man tænker på hvad det kræver af arbejde. Men som tidligere skrevet kommer vi med 2 cykler og standen fra Fynsland. I er flere der har skrevet at I gerne vil hjælpe til, så er der en der tager rundstykker med og en der tager kage med?

Link to comment
Share on other sites

Hej Fritzi og I andre.

Jeg talte i går med T.D og han siger at der normalt er gratis rundstykker og kaffe ved Hovedingangen lige inden dørene åbnes. Vores stand plejer at være nede bagved, så vi har brugt bagindgangen og derved ikke set at der var rundstykker. Så Fritzi, glem rundstykker og lad os se om vi kan få nogle af dem der er gratis. ;)

 

Dvs. at vi mangler en eller to der er frisk på lidt kagebagning.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Gæster Thomas 91

      Glæder os til og se mange Starriders på messen.. :D

                             Tullemor og T.D

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

                                Hej Starriders.

  Husk " Forever 2 Wheels " den 1 februar. ;) 

                                  T.D

Link to comment
Share on other sites

Gæster Jan 303

Så er arbejdsplanen på plads og jeg kommer naturligvis.

 

Lige en opfordring til andre fra djævleøen. Der er tre ledige pladser i bilen.. ;)

 

Vi ses...

 

Jan 303 

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

  Vi skal nok hænge et billed op af dig MUGGE, er det så ok ?..

                                                 T.D

Link to comment
Share on other sites

Gæster mugge 199

Nej TD

Der står at Kristian sender 2 mand rundt med trailer og henter så der regner jeg jo med

Det gæller alle medlemmer ?????? SMILER

STARhilsen mugge

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...