Jump to content

Jyllands-ringen 14 / 15 sept.


Klaus 130

Recommended Posts

Hej SR.

 

Vi har fra AMK modtaget en indbydelse til at deltage i dette arrangement.

De var meget imponeret over vores stand sidste år, og ønsker at få os med igen.

Jeg har talt med Folden om dette, og vi vil da også gerne vise flaget og standen frem, også få at "beholde " vores goodwill hos de her folk.

Jeg er ligesom sidste år kontaktperson til AMK. 

Men inden der sættes noget igang, vil jeg høre om der er nogle som er helt pjattet med at hjælpe til, da det kræver ihvertfald 2-3 mand at opstille og køre standen i en week-end.

Evt. kan vi begrænse os til lørdag, og så give den max gas med folk og cykler.

I aftalen ligger også et ikke fastlagt antal fripas til folk som vil have deres cykel ind på standen, noget bedre bud end sidste år.

Der er camping og div. madmuligheder på stedet, og fest om aftenen, meen hvis stemningen er til noget andet, ligger jeg gerne hus, have og mit nye værksted til socialt samvær,- 15 km fra stedet.

Vedhæfter et link til en flyer.

Meld gerne snabt retur således at jeg kan tage kontakt til arrangør.

 

Hilsen Klaus

 

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=bb47dc779e&view=att&th=1405997a66c77032&attid=0.1&disp=inline&realattid=399ac50469ab64f2_0.1&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8DBURH_HFfJ6jQpfkKOhOH&sadet=1376141995162&sads=FT1E_YWOfZRJIkAKOiwGlGZ9ykE&sadssc=1

 

Link to comment
Share on other sites

Hej Klaus

Jeg må desværre melde pas til denne weekend, men jeg har vores stand klar til jer og får den også hentet igen. Er det dårligt vejr så alting bliver fugtigt, så pakker jeg det gerne ud igen og får det tørret. Erland og jeg har lavet skillerum i kassen, så det hele er nemmere at pakke sammen.

God fornøjelse og husk at sende en leveringsadresse.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Johnny 299

Hej Klaus

 

Jeg kan desværre ikke deltage i år (min brors hus skal have nyt tag) men jeg håber da du for nogle tilbagemeldinger og for det op at stå.

 

Johnny "Boggie"

Link to comment
Share on other sites

Hej Klaus

Jeg ser lige om jeg kan få lidt flere til at melde sig af de Starriders der kommer på Fyns MC Festival. Hvis det kun bliver en dag kunne jeg måske få et par med i bilen og så vores stand på traileren. Du hører nærmere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Mogens / Erland og SR

 

Jeg har orienteret Folden om i dag,- at vi står denne omgang på Jyllandsringen over i år - måske er der basis for noget fremmøde på et andet tidspunkt...

Tak til ovennævnte for hurtig respons..

 

Hilsen Klaus

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...