Jump to content

Bramsnæs MC.


Gæster Jan 303

Recommended Posts

Gæster Jan 303

Hej Starriders.
Så er det nu hvis du skal en tur til Sjælland og lufte din STAR cykel. ;)
Bramsnæs MC afholder igen i år enkroners fest d.30-31/8 - 1/9. 
Vi er forhåbentlig mange øst for Storebælt som deltager, men det er jo en god anledning for medlemmer vest for Storebælt til at komme over bæltet. :D
Vi ruller fra Ringstedet i Ringsted, Lørdag d 31/8 Kl. 1100. og nordpå til Bramsnæs MC.  
Adressen er Munkholmvej 409, 4060 Kr. Saaby.
:)
Star hilsen
Jan 303
 
 

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det vil jeg også med til. Er ved at aftale med et par mere fra Fyns land om at tage af sted.

TD, vi kan evt. mødes ved Odense og følges ad?

Link to comment
Share on other sites

Hej Jan.Vi kommer sammen med TD og Tullemor fra det jy
ske håber da vi bliver en stor flok.Må så lige sige at skulle det falde sammen med at Dorthe skal under kniven.Må vi mælde fra.Men vi håber det bedste.SES MIN/VORES VEN.Dorthe og Slante.

Link to comment
Share on other sites

En af mine gode kollegaer kører i Bremsnæs MC og hun har fortalt at de plejer at være ca. 200 til spisning lørdag aften og at det rigtig hyggeligt med god mad og livemusik, samt lidt af de der enkroneøl. :ph34r:Shaken not Stirred, som er et rock'n blues band spiller kl. 21. 

Under aktiviteter kan I læse mere.

http://www.bramsnaes-mc.dk/

 

Så vil jeg da håbe at der er nogle Sjællændere udover Jan der deltager. ;)

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser 86

Kunne fan'me ellers være skægt at se et par Starriders på denne side af Storebælt, men jeg er i udlandet på det tidspunkt.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Talte i søndags med Jørgen der var med i Holland, I ved ham der betalte for at Janes cykel blev omlakeret. :P

Jørgen vil spørge Klaus og Mona om de vil med en tur til Bremsnæs, så de kommer måske også. Det håber jeg da på.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Gæster Thomas 91

                                          Hej Jan.

               Vi melder fra til turen :(

 

                                                   Tulle og T.D

                      

Link to comment
Share on other sites

Hej

Nu kan jeg læse at TD og Tullemor melder fra, skulle vi så lave en opdatering af hvem der kommer?

Jeg havde en løs aftale med Klaus og han har desværre også meldt fra, og Johnny skulle vist hjælpe med at lægge tag. I dag hører jeg at Jan måske skal på arbejde og heller ikke kommer, så hvem er tilbage?

Hvis vi kun bliver et par stykker skulle vi måske droppe turen og bruge tiden på AMK. ;)

Link to comment
Share on other sites

Gæster Jan 303

Ja det går ikke altid som man kunne håbe.

Jeg skal desværre på arbejde både lørdag og søndag, så jeg bliver nødt til at melde fra... :( 

Jeg håber at dem som tager derop får en god dag ^_^ 

Vi ses

Jan

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...