Jump to content

TRÆF PÅ TOPPEN.


Gæster Thomas 91

Recommended Posts

Gæster Thomas 91

Hej Starriders rolleyes.gif

I uge 29 er der træf på toppen , nogen der vil med ?

Tulle og jeg tager derop, dag ??

Meld ind, så vi kan lave opsamling derop rolleyes.gif

Freddy teamet har nok en camp klar til os, når de ved

hvor mange der kommer og hvornår ..laugh.gif

Vores formand Folden er i klubhuset det mest af tiden,

så ved vi jo også hvor han er..laugh.gif

T.D cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej TD

 

Vi satser på at komme til træf på toppen - lidt afhængigt af vejret. Det er vores plan at holde næsten 3 ugers ferie på mc rundt i Danmark og hvorfor ikke starten fra toppen B)

 

Vi tager afsted når Manser kommer hjem fra Thailand onsdag den 16. juli (vi har jo børn sammen ;) ) og finder en overnatning eller 2 på vejen over og op :D.

Jeg sad lige og lavede en list over hvor vi eventuelt kunne droppe ind med et telt over armen og fandt ikke mindre end 5 steder på Fyn og 21 steder i Jylland - er det ikke bare fedt?

 

Den første jeg foreslog det blev himmel henrykt og sagde vi kunne blive flere dage og få et værelse - fantastisk gæstfrihed. Det bliver den mest fantastiske ferie ever - og vi krydser fingre for at vejret er på vores side - det er bare ikke det samme i vådt tøj.:(

 

 

Glæder os til at starte ferien helt fantastisk!

 

Kærlig hilsen

 

Hun som må adlydes og Henrik

Link to comment
Share on other sites

Gæster manser 86

Hej TD

 

Vi satser på at komme til træf på toppen - lidt afhængigt af vejret. Det er vores plan at holde næsten 3 ugers ferie på mc rundt i Danmark og hvorfor ikke starten fra toppen B)

 

Vi tager afsted når Manser kommer hjem fra Thailand onsdag den 16. juli (vi har jo børn sammen ;) ) og finder en overnatning eller 2 på vejen over og op :D.

Jeg sad lige og lavede en list over hvor vi eventuelt kunne droppe ind med et telt over armen og fandt ikke mindre end 5 steder på Fyn og 21 steder i Jylland - er det ikke bare fedt?

 

Den første jeg foreslog det blev himmel henrykt og sagde vi kunne blive flere dage og få et værelse - fantastisk gæstfrihed. Det bliver den mest fantastiske ferie ever - og vi krydser fingre for at vejret er på vores side - det er bare ikke det samme i vådt tøj.:(

 

 

Glæder os til at starte ferien helt fantastisk!

 

Kærlig hilsen

 

Hun som må adlydes og Henrik

 

Vil lige gøre opmærksom på at onsdag d. 16. juli i virkeligheden er den 18. :D

Link to comment
Share on other sites

Gæster Søren nr. 88

Hej "Starriders".

 

Vi må desværre meddele, at der ikke kan være nogle af os på

træfpladsen i år. :blush:

 

Jeg er på ferie B) , Freddy er på arbejde :wacko: , Palle går med et brækket ben :mad: ,

 

men "Formanden" Folden, er i KLUBHUSET alle dagene.;)

 

Hilsen Søren

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...