Jump to content

Yamaha konkurrence


Gæst

Recommended Posts

Hej Starriders

Virago klubben og Yamaha har lavet en konkurrence om den flotteste mc i 3 katagorier. Se link.

http://www.yamaha-motor.eu/dk/oplev/community/min-yamaha/motorcycles/fotokonkurrence-oversigt.aspx

 

"Hun som må adlydes" og jeg har meldt os til, så min tanke var at hvis der nu var flere der meldte sig til havde vi større cance for at blive mellem vinderne. Cyklerne vises frem den 12. august på MC-Campen i Ringe og der vil det helt sikkert være perfekt at møde talstærkt op.

Vinder vi ikke en skid, får vi helt sikkert en god dag ud af det alligevel.:P

Vi kunne evt. samles her hos mig og kører derud (5km) i samlet flok og er der nogen der er friske på grillmad efterfølgende, så er der plads på terrassen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian

 

Fedt du også er meldt til, men du ved jo hvem der vinder vores kategori B):D. Jeg ville gå ud fra at jeg er på pladsen i forvejen og at cyklen skal stå til udstilling det meste af dagen... Glæder mig til at se Jer alle sammen igen og vise Jer min kæreste, som godt nok ikke kører Star, men Intruder - tror nu I vil tage godt i mod ham alligevel. :D Lyder hyggeligt med Terressegrill-arrangement, men vi må lige se tiden lidt an om vi kan deltage eller må haste hjem til Falster.

 

Knus

 

Hun som må adlydes

Link to comment
Share on other sites

HEJ.VI ARBEJDER PÅ AT KOMME MED 3-4.MASKINER FRA DET JYSKE.MEN LIGE P.T. PASSER DATOEN IKKE SÅ GODT,,MEN LAD NU LIGE SE, NÅR VI KOMMER LIDT TÆTTER PÅ. SLANTE B) .P.S. TRODER DRENGENE FRA VÆRKSTEDET,HAR EN BOBBER ,DE MEGET GERNE VIL VISE FREM DEN DAG.OG NO.FOTO FØR.GRINER.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej Starriders

Tiderne er blevet ændret lidt. Lørdag den 11/8 kommer Betina og hendes kæreste, så vi laver grillaften om lørdagen i stedet. Der er plads i haven til telte.

Vi ses

Link to comment
Share on other sites

VI FRA TEAM SLANTE,KAN DESVÆRE IKKE KOMME DEN DAG, DA VI DELTAGER I NOGET ANDET DEN DAG.MEN ER OVERBEVIST OM AT DER BLIVER POKALER TIL KLAUS-KRISTIAN-HUN SOM MÅ ADLYDES.DA ALLE 3 ER TOTAL SEJE BIKE.HÅBER I FÅR EN KANON DAG OG LAVER EN TOLAL SEJ REKLAME FOR STARRIDERS.HILSEN DRENGE FRA VÆRKSTEDET+TEAM SLANTE. SES SLANTE.B)

Link to comment
Share on other sites

Hej Team Slante

Helt ok. Vi laver en hyggelig grillaften og søndag bliver vi nogle Starriders der kører derud på NYVASKEDE cykler og viser flaget.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nej desværre. Jeg tror de regner med at når man har meldt sig til at man også møder op. Men de kunne da godt have givet besked om at ens tilmeldelse var modtaget og lidt om hvad der skulle ske. Men det får vi så at se. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Starriders

Indtil nu har der ikke været den store tilslutning til Yamaha konkurrencen, så meld meget gerne ind hvis du/I har lyst til at vise Starrider flaget. Der kommer forhåbentlig mange bikere på Virago og Star-cykler, så der skulle være mulighed for et par nye medlemmer.

 

Indtil nu er vi:

Hun som må adlydes

Henrik

Nanna

Jane (lørdag)

Søren Fynbo (søndag)

Mig selv

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

 

Jeg har lige skrevet en sms til formanden fra Verago-klubben: Nichlas og spurgt om alle skal komme på søndag eller det kun er de tre bedste i hver kategori, samt hvilke cykler der er udtaget. Jeg undskylder henvendelse med at konkurrencesiden ikke bliver opdateret. Det er totalt amatøragtigt at der end ikke er skiftet information og det stadig der ud som om man kan tilmelde sig. Det er en skod hjemmeside!

 

Glæder mig nu alligevel :D.

 

Vi ses på lørdag

 

Hun som må adlydes

Link to comment
Share on other sites

Gæster Carlos 95

Hejsa

 

Jeg har lige skrevet en sms til formanden fra Verago-klubben: Nichlas og spurgt om alle skal komme på søndag eller det kun er de tre bedste i hver kategori, samt hvilke cykler der er udtaget. Jeg undskylder henvendelse med at konkurrencesiden ikke bliver opdateret. Det er totalt amatøragtigt at der end ikke er skiftet information og det stadig der ud som om man kan tilmelde sig. Det er en skod hjemmeside!

 

Glæder mig nu alligevel :D.

 

Vi ses på lørdag

 

Hun som må adlydes

 

Helt enig, har selv i dag sendt en mail til Virago MC klub Danmark

Carlos

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til det hjælper at skrive til formanden. Nu er siden opdateret og man kan stemme på cyklerne.

 

Kom til at stemme forkert fordi jeg var så overrasket over man kunne :angry:. Håber I alle vil stemme en Starrider ind!

På forhånd tak!

 

 

Hun som må adlydes!

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

 

Har netop fået mail om The Green Bitch er med blandt de 3 bedste på søndag :D :D :D :D :D:lol:

 

Det bliver super spændende!

 

 

Hun som må adlydes

Link to comment
Share on other sites

Gæster Winnie 289

Hej igen

 

Har netop fået mail om The Green Bitch er med blandt de 3 bedste på søndag :D :D :D :D :D:lol:

 

Det bliver super spændende!

 

 

Hun som må adlydes

 

Tilykke Betinna.

Nu har vi foreløbig en af de 3 flotteste Star modeller i Danmark.

Håber du vinder konkurrencen :rolleyes: :rolleyes:

 

Carlos

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian

 

Jeg kommer søndag og hepper på vores medlemmers bikes'

ringer lige senere på ugen, har desuden blandet påhæng på af div. cykler med, - til at råbe hurra når SR løber med priserne..:lol:

 

Hilsen Klaus

Link to comment
Share on other sites

Hej Claus

Det lyder rigtig fint og I skal være velkomne alle sammen. Hvis I kan være her på Spidstoften 17, 5750 Ringe, ca. kl. 9:30 kan vi følges ad til campen.

Vi ses

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian og Jane

 

Vi bliver kun 2 fra Falster. Nanna kunne ikke komme med alligevel!

 

Men vi er klar og bestiller færge om lidt B).

 

Glæder os til at se Jer.

 

mvh

 

Hun som må adlydes

Link to comment
Share on other sites

Hej SR.

 

Fritz , jeg og påhæng kører direkte til MC-Camp Fyn søndag, med afgang Hammel omkring kl 10.00

hvis der er nogen som vil hænge ud med os på vej der over, kan vi samle op undervejs,- så smid en sms eller meld ind her..

 

Hilsen Klaus

 

22433564

Link to comment
Share on other sites

Hej Starriders

 

Jeg vandt konkurrencen og det var super fedt at deltage. Tusinde tak til Kristian og Jane for en hyggelig dag og aften i går og tak til Signe for ikke at bliver alt for fornærmet på sin far, fordi han tog med os i stedet for første dag på den nye efterskole :D.

 

 

Glæder os til at Jer alle sammen næste weekend på Fyn.

 

 

 

Med venlig hilsen

 

Hun som må adlydes og Henrik

Link to comment
Share on other sites

Vi takker også mange gange herfra, for en rigtig hyggelig weekend. Og endnu engang tillykke med sejren for Danmarks flotteste STAR, det var super. Deres begrundelse for sejren var at hver eneste stump der var udskiftet skulle passe med resten, så alt fra forhjul til baghjul fuldte samme tema, og det har du ramt perfekt.;)

Det var også godt at vi kom op på 6 Starriders, så vi var godt representeret. De havde forventet 4-500 personer og der var måske kun 100, men de gentager det næste år igen, men hvor de gør mere ud af det. Så lad os håbe vi kan gentage succeen.

Med hensyn til Signe bliver jeg nød til at udvære nogle timer af festivalen næste weekend for at kompensere lidt for min dårlige opførsel som far.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Carlos 95

Hej Starriders

 

Jeg vandt konkurrencen og det var super fedt at deltage. Tusinde tak til Kristian og Jane for en hyggelig dag og aften i går og tak til Signe for ikke at bliver alt for fornærmet på sin far, fordi han tog med os i stedet for første dag på den nye efterskole :D.

 

 

Glæder os til at Jer alle sammen næste weekend på Fyn.

 

 

 

Med venlig hilsen

 

Hun som må adlydes og Henrik

 

 

SÅDAN, Stort Tillykke

 

Carlos

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...