Jump to content

MC - Festival


Klaus 130

Recommended Posts

Hej SR.

 

Som overskriften antyder er der MC - Festival på Jyllandsringen d. 9 / 10 juni.

Dette arrangement kunne være et godt udstillingsvindue for SR,- hvis ellers vi kan få lov at stille op for arrangøren.

Søren knokler med vores stand, men der skal også folk og cykler til for at det spiller.

Hvordan ligger det med tilslutning derude,- ved godt at Zabadak svinger pølser i det sønderjydske, men Jylland er stor og vi kan vel godt dobbelbooke, altså lave en SR stopklods som ikke er til at overse..:lol:

sååååååee meld meget gerne ind hvis vi skal prøve at hamre noget sammen..:P

 

Hilsen Klaus

Link to comment
Share on other sites

Gæster mugge 199

TAK T.D det vil være dejligt hvis alle i denne klub ville

bakke op om de tiltag det enkle medlem prøver at gøre

og lad for guds skul være at lave nodet den samme vigent

MVH mugge B) B)

Link to comment
Share on other sites

:DJa lad os samles om Zabadak og så kan vi tage til jyllandsringen til næste år :D

 

:D Zabadak kom med foreslaget ved gf, og vi var enig om at det var et godt tiltag. :D

Link to comment
Share on other sites

Hej SR.

 

Dette indlæg har på intet tidspunkt været ment som en stopklods for Zabadak's arrangement,

men da datoen for denne MC - Festival er fastlagt af arrangør, var det en forespørgelse om evt. deltagelse og opbakning,

inden vi begynder at lægge energi i noget arbejde for klubben,- hellere deltage for fuld drøn, end møde halvhjertet op.

 

Hilsen Klaus

Link to comment
Share on other sites

Gæster Folden 28

Hej Kære Starriders.

For lige at denne tråd og en anden ikke løber løbsk, vil jeg gerne forklare følgende:

 

Zabadak har arrangeret en hygge-eftermiddag for at hverve nye medlemmer til klubben, som jeg kan se og hørte på GF, så syntes folk og jeg selv, at det var et kanon initiativ, men det er ikke ensbetydende med at andre ikke må hverve nye medlemmer til klubben.

 

Klaus 130 kontaktede mig allerede søndag (15/4) efter GF, at der var dette arrangement i Silkeborg på Jyllandsringen, om vi troede at Messestanden kunne blive klar til denne dato, for så ville Han gerne prøve at samle noget til denne dag på Jyllandsringen, og det syntes jeg også er en go' ide, så jeg mener sagtens der kan støttes op om begge arrangementer, der er nogle stykker fra Skagen der gerne kører ned og hjælper Klaus, og jeg kan se på Forummet at der er nogen der kører ned og hjælper Zabadak, det er rigtig flot med opbakning til begge arrangementer, som forhåbentlig kan kaste nogle medlemmeraf sig, om ikke andet så får vi vist vores "Flag" to steder samme weekend.

Jeg har i dag snakket med arrangøren i Silkeborg, og de var meget glade for vores henvendelse.

Vi skal ikke bekrige hinanden og det mener jeg heller ikke vi gør her, da der for det første er langt imellem de to arrangementer, og for det andet er det ikke to Starfester som vi tidligere har prøvet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej SR.

 

Så nærmer tiden sig for MC - Festivalen på Jyllandsringen,

messestanden bliver klar lover Søren,

nu mangler blot at få trommet nogle flotte cykler sammen,

der skal bruges folk både lørdag og søndag, men ikke nødvendigvis hele dagen, kan og vil man bruge lidt energi på klubben,

så meld ind så vi kan skrue en plan sammen.

Vi har endnu ikke noget info fra arrangør hvorledes vi kan ankomme,- når vi ved noget konkret gør I det også.

 

Ps. Vi har ingen udgifter på pr ved dette arrangement, men det er op til os selv at skabe noget pr om os selv,

og sidegevinsten er, at Brum og hans bande er presset derude, så kan vi komme endnu længere foran på point,

vil det måske kunne skabe nye kunder i butikken :lol:

 

Hilsen Klaus

 

22433564

Link to comment
Share on other sites

Gæster Ole Øster 288

Hej Klaus

 

Min kværn og jeg vil gerne komme og hjælpe ved dette arrangement. Har vi en tidsplan over hvornår på dagen det er?

 

 

Mvh Ole

Link to comment
Share on other sites

Hej SR

 

Så er der nyt fra arrangøren,- vi har fået plads lige ved indgangen, vi bliver de første som folk ser, og selvfølgelig også det sidste..:lol:

 

Opstillig af standen kan gøres fredag aften, eller lørdag morgen alt efter eget valg.

Officiel åbning kl. 10.

 

Jeg har lavet en aftale med folkene, at de / dem som ønsker at stille mc' op i standen, kan passere gennem porten,- dog skal der betales normal entre' , den eneste udgift vi hver har på dette arrangement.

Det er en stor fordel for os, at man ikke nødvendigvis behøver at skulle være der hele dagen, men man kan brække dagen over alt efter behov.

 

Arrangøren er meget glade for at vi vil deltage i deres Festival, så jeg kan kun opfordre til at folk kigger forbi i weekenden og vi kan vise vores flag og udbrede budskabet om verdens bedste kværn..B)

 

Hilsen Klaus

Link to comment
Share on other sites

Gæster Folden 28

Hej med Jer.

Jeg vil ønske Jer begge en herlig dag, og håber at I begge får besøg af både Starriders medlemmer samt ikke mindst potientielle nye medlemmer. Jeg er selv på en lille tur med Annette 27 til Marmaris Tyrkiet.

Ha en Fed weekend allesammen rolleyes.gif

 

Så ka de lær det.Tak slante :angry:

 

zabadak.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hej Klaus

Jeg kører til Zabadak lørdag og tænkte at jeg så ville kører op til jer om søndagen.

Men hvad tid er det søndag, hvor mødes vi, skal jeg tage bilen med hensyn til at tage standen med til Fyn eller skal jeg komme på Buldrebassen ????

Mit nummer er 22 12 46 34

Link to comment
Share on other sites

Til alle SR.

 

Hvis nogen skulle komme forbi og gerne vil have scooteren med ind,- giv blot besked i porten inden der køres ind og så skal der bare erlægges entre' pris..

 

Hilsen Klaus

 

22433564

Link to comment
Share on other sites

Hej SR.

 

Status pt. efter en våd men hyggelig dag,-

2 kommende nye medlemmer, plus 1 måske - 650' vs 535':huh:

 

derudover kører den ene sammen med 5 gæve piger på Sjælland, hvilket vi håber på også;)

 

Selve standen ser flot ud og fungerer perfekt, mange folk kom forbi for at bare for at glo og ellers få en snak om vores klub og cykler.

 

Der vil blive lagt foto ind snarest..

 

PS. pga vejrudsigten gældende for søndag, valgte vi at pakke ned, så der er IKKE nogen stand opstillet søndag..

 

Hilsen Klaus

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...