Jump to content

Åbning af Hjejlekiosken 1. april


Gæster Ole Øster

Recommended Posts

Gæster Ole Øster

Hjejlekiosken skal åbnes den 1. april, så jeg ville høre om der var nogle der kunne være interesseret i at komme til Silkeborg og køre med?

 

Vi kunne jo gøre som sidste år og mødes to forskellige steder og køre hver for sig, eller også kunne vi i år aftale at mødes det samme sted og så køre samlet ;)

 

Jeg har dog det forbehold grundet sygdom i familien at det kan ske jeg bliver nødt til at melde afbud.

 

Nogle der vil med?

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

Hej ole :rolleyes:

Sku lige i kart. og se ole ;)

 

Tulle og jeg har en konfirmat. den dag , jeg tror ikke vi når det i år :mad:

 

Men fin tur sidste år , ses ole :)

 

T.D B)

Link to comment
Share on other sites

Gæster Øxenholt

Jadak.

Er der nogen fra det østligste Jylland/Djursland, der vil buldre sammen med Eskimo til den smukke Silkeborg-egn?

 

 

Ja det kunne vi da nok finde ud af, jeg bor i Lyngby

Link to comment
Share on other sites

Sidste år havde vi en god tur op til Silkeborg her fra midtfyn af, så det ville jeg gerne igen. Men Jane har allerede lovet min arbejdskraft ud til nogle venner og det skal jo også passes, så jeg vil ønske jer en god tur.B)

Link to comment
Share on other sites

Ja det kunne vi da nok finde ud af, jeg bor i Lyngby

 

- Ja, så skete der jo det, at min Wildstar er afleveret hos Yamaha i Lystrup for at få monteret en ny fjeder (og sænknings-kit).

Jeg må derfor desværre melde fra...

I må have en god tur alle sammen og pak jer nu godt ind - vejrudsigten lover Eskimo-koldt og blæsende i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Pokkers også Eskimo.

TD, Erland og jeg sænkede Tullemors 650 ca. 4cm foran og bagved på ca. 2 timer og det var inkl. en del snak. Min ejen og Janes har jeg også sænket, så du skulle bare have sagt til og vi kunne have lavet det her hos mig en aften. Det er faktisk nemt, selvfølgelig når man har prøvet det.;)

Håber vi snart kommer ud og kører sammen.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Ole Øster

Det ser desværre ikke ud til at vejret bliver alt for godt i morgen, men bliver der ikke saltet i nat og det holder nogenlunde tørt tror jeg stadigvæk at jeg tager afsted. Hvis der er nogle der er med på at mødes såfremt vejret er nogenlunde, så giv et ring på 28409000.

 

Mvh Ole

Link to comment
Share on other sites

Gæster Ole Øster

Brrrrr, det var en kold fornøjelse. 6-7 grader, let regn og ret meget vind. De siger jo der ikke findes dårlig vejr, kun dårlig påklædning. Jeg var vist klædt for dårligt på i dag så.rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...