Jump to content

Drejer af her.....


Gæster Jes 106

Recommended Posts

Gæster Jes 106

Hey alle STARRIDERS...

 

Det er med ondt i hjertet, at jeg ikke fornyer mit medlemsskab af en af danmarks bedste mc klubber. Da jeg nok er den eneste af klubben der bor på sjælland og derfor ikke har nogle at kører med som i har i jylland.

 

Misunder sgu det sammenhold i har i jylland, men har desværre ikke råd til at køre over til jer for at kører med øv øv.

Jeg har mødt mange super rare bikere i STARRIDERS, og har fået nogle venskaber for livet Slante, Manser og Jan 55 og mange andre.

 

Håber stadigvæk vi kan give hinanden et kæmpe kram og drikke en øl, når vi mødes ude i det danske land...

 

Bikerhilsen Jes

Link to comment
Share on other sites

Gæster Folden

Hej Jes.

Det er med beklagelse at jeg ser Din udmeldelse, men kan til dels forstå den.

Du skal vide at Du er meget Velkommen tilbage i klubben, på et senere tidspunkt, evt. når Du har fundet et par Bikervenner som også kører Star. Som Du kan se på Forum er Vi at træffe på Fyn s MC festival til sommer, så kig forbi.

Go' MC-sæson, og held og lykke med "Din nye kværn".

 

Hilsen

Folden

 

Hey alle STARRIDERS...

 

Det er med ondt i hjertet, at jeg ikke fornyer mit medlemsskab af en af danmarks bedste mc klubber. Da jeg nok er den eneste af klubben der bor på sjælland og derfor ikke har nogle at kører med som i har i jylland.

 

Misunder sgu det sammenhold i har i jylland, men har desværre ikke råd til at køre over til jer for at kører med øv øv.

Jeg har mødt mange super rare bikere i STARRIDERS, og har fået nogle venskaber for livet Slante, Manser og Jan 55 og mange andre.

 

Håber stadigvæk vi kan give hinanden et kæmpe kram og drikke en øl, når vi mødes ude i det danske land...

 

Bikerhilsen Jes

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gæster Carlos

Tak for denne gang Jes.

 

Pisseærgeligrt du er nødt til at dreje fra her.

Du har været og er en fed Star ven at være sammen med.

 

Som Folden skriver, så er der jo mulighed for at samle nogle Star venner på Sjælland.

og så få dem engageret i Starriders DK

 

Mulighederne for Starriders DK med en afdeling på Sjælland ville være formidabelt.

 

PS:... Ses vi til Skagens festen.

 

Held og lykke fremover

 

De bedste hilsner

Carlos

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gæster m.c.

Hej Jes AKA L.M.T AKA TATTOOMAN

 

God vind til dig og den nye kværn når slante og Pitt bliver færdig med den ;)B):D :D

 

Pas godt på dig selv og dem der står jeg nær.:)

Link to comment
Share on other sites

HEJ MIN VEN,Ved det har været en svær beslutning,men for står dig godt,svært når resten af flokken er på fyn/jylland.Kan godt forstå du gerne vil køre sammen med nogle gutter/gutinder på sj. MEN HUSK MIN VEN ,HVER GANG DU SER PÅ DIN BIKE VIL DU TÆNKE PÅ OS FRA STARRIDERS. Håber det bedste for dig og din fam. og ved vi to er VENDER for livet. FUCK KOM SGU TIL AT SÆTTE ET STARRIDERS MÆRKE PÅ DIN NYE BIKE, GRINER. GOD VIND MIN VEN. SLANTE. P.S SES VI I FREDERICIA I WEEK-ENDEN.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...