Jump to content

MC messe Fredericia


Gæster Folden 28

Recommended Posts

Gæster Folden

Hej Alle.

Jeg har fået dette fra TD, og Vi har i Bestyrelsen valgt at støtte op om messen.

TD står for planlægningen, og har Du et par hænder fri, ved jeg at Han vil blive glad for en hjælpende hånd.

Giv tilsagn i denne tråd om Du kan hjælpe - :rolleyes:

 

Hej tidligere Forever 2 Wheels udstillere!

 

Hvor andre udstillinger, pga. krisetider vælger at aflyse og efterlade Forever 2 Wheels, som forårets eneste MC messe i DK, mener vi, at det netop er i krisetider, vi skal stå sammen om, at trække gang i MC kulturen igen. Lidt ambitiøst måske, at tro at et par dage i Fredericia, skulle kunne gøre, hvad intet andet har kunnet. Men er det ikke netop nu, vi alle har behov for at komme ud og svinge træbenet og nyde fællesskabet? Vi vælger i alle tilfælde, at være optimister og ambitiøse og lægger os i selen for, at lave et super arrangement, som vi håber at I vil bakke op om!!

 

Planlægningen og ”genopfindelsen” af Forever 2 Wheels, har været i gang næsten siden afslutningen af 2011 udgaven, som vi på alt for mange områder, ikke var tilfredse med og dermed også har lært af.

 

Som noget nyt, kører Forever 2 Wheels 2012 over 2 dage, fredag d. 3. feb. fra kl. 14.00 – 19.00 og lørdag d. 4. feb. fra kl. 9.00 – 17.00. Vi vender tilbage til hal D og E og tilføjer hal C, hvor levende musik, games mm., kommer til at foregå og der er ligeledes her, fredag kl. 19.00 at dørene åbnes til party, kolde øl, god mad, såsom helstegt pattegris og med bl.a. Den Danske Mafia på programmet.

 

Som følge af en ny måde, at sætte udstillingen op på og nye ting der skal være plads til, beskæres det areal, som kan sælges som stande, med 10-15 % i forhold til 2010 (hvor vi også var i D/E), så der vil ikke blive plads til alle, men dermed vil der så blive færre stande om, at dele den omsætning, som kommer i hallen.

 

Med et mindre standareal, hvoraf der dd er solgt ca. 35-40 %, opfordres enhver som ønsker en plads på Forever 2 Wheels 2012, til at få bestilt, inden det er for sent!!

 

Se yderligere udstiller info:

http://www.forever2wheels.dk/udstillervendor/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også klar. :D

Da jeg selv kan bestemme min arbejdstid, kan jeg godt hjælpe med at stille op fredag middag, eller hvornår det passer med jer andre. Jeg har bil, trailer og gaffatape, så bare sig til hvornår vi slår igang.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

Angå messe :rolleyes:

 

Vi laver en plan , når vi ved hvor mange der vil hjælpe til

 

og hvad dag .

 

Messen er jo i 2 dage : fredag fra kl. 14-19 = 5 timer

 

lørdag fra kl. 9 - 17 = 8 timer.

 

Fredag: Krestjan , ? , Tulle og jeg stiller standen op fredag middag,

 

så den er klar til kl: 14. :D

 

Lørdag :Der skal der være nogen der kan åbne standen og skifte med,

 

så man ikke er "på" hele tiden og som fjerner standen.:rolleyes:

 

MC; er der skal på standen ,skal være der kl. 14 fredag,når messen åbner.

 

Det er begrænset antal køretilladelser vi får, må man evt. køre sammen.

 

Meld ind hvad dag i vil hjælpe, så laver vi en plan B)

 

T.D

Link to comment
Share on other sites

Hvad har vi til standen?

TD, hvad ligger du inde med og hvad tænker du på med nye indput?

Torben Skelskov har meldt ind med sin cykel, er der andre der vil udstille deres cykel?

Link to comment
Share on other sites

Gæster Jan 55

Jeg er på messen med mine USA Rejser www.mcusa.dk - så hvis der mangler en hånd, så er jeg derude og har mobilen 30 202 204 med cool.gif

Der er også stor fest om aftenen derude i år - Her er programmet

 

 

Program (foreløbigt program, blive løbende opdateret)

 

Fredag d. 3. feb.

 

kl. 14.00 Messen åbner i hal C - D - E

 

kl. 19.00 Messen lukker

 

Kl. 19.00 Party åbner i hal C

Træf bar og god mad.

Underholdning:

Sjove games med fine præmier

Striptease

Live musik ved bl.a. Den Danske Mafia

Kl. (info vedr. lukketid følger)

 

Lørdag d. 4. feb.

 

kl. 9.00 Messen åbner

 

kl. 17.00 på gensyn i 2013

Link to comment
Share on other sites

HEJ ALLE. Kristian og jeg har snakket sammen i dag.Som det ser ud lige P.T.Har vi 3 MASKINER klar.(Torben,s-søren(fyn)-MC,S). slante.cool.gif PS.VI REGNER MED 4-5.MASKINER PÅ MESSEN I ÅR.KUNNE DA VÆRE RART HVIS DEM DER KOMMER PÅ MESSEN LIGE SKRIV.HER PÅ SIDEN AT DE KOM.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Gæster Thomas 91

Hej Starriders :)

 

Så har vi fået bekr. på at vi har en stand på Forever2wheels messen

 

i Fredericia d. 3 og 4 februar . Fredag kl.14-19 og lørdag 9-17. B)

 

Rigtig god opbakning til og hjælpe på messen.:rolleyes:

 

Kig op på messen og hils på os ,ses B)

 

T.D

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...