Jump to content

ODENSE.Skovsøen.Torsdag den 11-8-2016.


Slante 286

Recommended Posts

 HEJ ALLE.VI LAVER EN TUR TIL ODENSE-SKOVSØEN.TORSDAG D.11-8-2016.NU SER VI LIGE HVOR MANGE DER ER INTRASERET.SÅ KAN VI AFTALE NÆRMER OM HVAD TID VI KØRE OG HVOR VI LAVER OPSAMLING.M.M.VI HÅBER VI ER KOMMET I SOMMER TID NÅR VI NÅR UGE.32. Dorthe og Slante.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Thomas 91

                                                                                        ​Hej  Slante.

​     Vi er med , m. opsamling i Karoline .

 

                                                         ​        ​Tullemor og T.D     

                                                                     

Link to comment
Share on other sites

Gæster Allan 370

Hey

Ja, jeg kan jo nok magte at køre de 10 km jeg har derud, så jeg dukker også op. I skal være velkommen i mit hood????

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Jeg er på arbejde, så bliver desværre nød til at melde fra. Det var rigtig hyggeligt sidste år, så håber I for godt vejr og en god tur.  :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

HEJ ALLE.Vi aflyser fælles turen til Skovsøen,efter aftale med Tullemor og TD ,da der ikke er den store tilslutning til turen.Men Dorthe og mig vil være at finde ved skovsøren,Da vi køre til ODENSE PÅ TORSDAG,SÅ MÅ VI SE OM VÆRET TILLADER MC KØRSEL ELLERS BLIVER DET I DYTTEN.Ses derover Slante.

Link to comment
Share on other sites

Gæster Allan 370

Fedt lige at hilse på et par stykker af jer. Glæder mig til at mødes under lidt mere "festlige" omstændigheder snarest. Det skal nok blive hyggeligt!  Vi ses!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...